Ďalším trendom na trhu budú hybrid smarthodinky. Tie by mali mať klasický analógový displej, avšak s digitálnymi funkciami.

Podľa Sonnyho Vu, CTO pre prepojené zariadenia vo Fossil Group, ktorý svoju víziu predstavil na panelovej diskusii na Web Summite 2016, existujú 3 druhy wearables. Športtestery a smarthodinky už všetci poznáme, ale je tu ešte ďalšia skupina tzv. hybrid smarthodiniek, ktoré majú bežný analógový displej. Dokážu toho však oveľa viac, než len zobrazovať čas.

Podľa Vu je to presne to, čo po čom používatelia túžia – smart systém merania fyzických aktivít, notifikácie v kombinácii s klasickým štýlom obľúbenej značky hodiniek. Znamená to, že výrobcovia menia spôsob, ktorým vyvíjajú smarthodinky, kedy je dizajn na prvom mieste.

V tomto trende sa najprv bude vyrábať niečo, čo ľudia budú chcieť nosiť a následne sa na rad dostane technológia. Používatelia totiž údajne chcú smarthodinky, ktoré toho dokážu viac ako tie súčasné, pričom však nebudú vyzerať príliš futuristicky.

Prvý náznak, ako by to mohlo vyzerať sme videli v podobe Withings Activite, Activite pop a Steel HR – ich „smart“ funkcie sú však stále relatívne limitované.

Nasledujúca vlna poskytne ďalšie funkcie, zlepšené meranie fyzických aktivít alebo notifikácie. A to všetko s dizajnom, ktorý nebude pripomínať mini počítač na zápästí, čo je hlavným bodom kritiky prvej generácie hybrid smarthodiniek.

zdroj: techradar.com, zdroj fotografií: techradar.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *