Zatiaľ čo drahým smarthodinkám sa ešte stále nedarí zaujať priemerného zákazníka, fitness náramkom to ide oveľa lepšie. Je to predovšetkým z dôvodu, že väčšina spadá do ceny v rozmedzí 100 – 200 eur, ktorá je pre ľudí prijatelnejšia.

Záplava udalostí ako zníženie výrobných nákladov, technologické pokroky a zvýšený počet výrobcov vyústilo v rapídnom raste tohto vysoko-konkurenčného trhu. Posledným trendom, ktorý sme mohli vidieť bol zabudovaný senzor srdcového tepu a podľa prieskumu spoločnosti NPD Group ide medzi zákazníkmi o veľký. Odteraz teraz berú všetci výrobcovia túto funkciu ako nevyhnutnosť.

Podľa prieskumu malo túto funkciu v druhom kvartáli 2015 iba 12% športtesterov, zatiaľ čo o rok to už bolo 24%. Jednoducho povedané, ľuďom sa to páči a sú ochotní si priplatiť. Podľa spoločnosti NPD Group, ďalším trendom bude zabudované GPS.

Predpokladá sa, že výrobcovia budú považovať tento krok za nevyhnutný, pretože zabudované GPS  predstavilo i Apple vo svojich Apple Watch 2. V druhom kvartáli 2016 malo zabudované GPS iba 7% nositeľných zariadení a hoci sa očakáva rast, nebude taký veľký, ako pri funkcii monitoru tepovej frekvencie.

Žiadne konkrétne čísla predpovedané nie sú, no dá sa očakávať, že v roku 2017 príde viac wearable zariadení v strednej cenovej relácii. Tak, či onak, toto odvetvie neustále rastie a nechystá sa tak skoro stagnovať.

zdroj: androidheadlines.com, zdroj fotografií: androidheadlines.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *