Google a ASUS budú pravdepodobne jediné veľké technologické spoločnosti, ktoré tento rok vydajú Android zariadenie. Hoci Android Wear v súčasnosti nezaznamenal okamžitý dlhotrvajúci úspech, niektoré smarthodinky s týmto operačným systémom svoj potenciál minulý rok ukázali. Tento rok však od výrobcov smartfónov prišlo veľmi málo wearable zariadení. Namiesto nich sa na trhu smarthodiniek snažia zaujať svoje miesto tradičné značky hodiniek ako Casio alebo Michael Kors.

Moto 360 a Huawei Watch boli medzi tými smarthodinkami, ktoré si v minulom roku našli svojich priaznivcov, no ani jedny neponúkajú mobilnú konektivitu.

Prvý výrobca smartfónov Motorola, tvrdí, že premýšľa o možnosti kompletne celulárnych smarthodiniek, avšak dnešná technológia to ešte neumožňuje. Podobné tvrdenie má i Huawei, ktoré čaká na to, kedy sa súčasná technológia stane menšou a viac efektívnou. Oba modely týchto firiem z roku 2015 boli spoločnosťou prijaté pozitívne.

Celulárne smarthodinky ako LG Watch Urbane Second Edition LTE majú tendenciu byť veľké, čo je v dôsledku potreby väčšej batérii na pohon LTE rádií. LG však nemá technický problém. Spoločnosť chce totižto poriadne zistiť, aký ma skutočne trh smarthodiniek potenciál. Urbane LTE boli minulý rok na poslednú chvíľu stiahnuté z predaja kvôli problémom s displejom a boli vydané znovu tento rok.

A tak jediným veľkým menom pre Android Wear sú smarthodinky ASUS ZenWatch 3. Existujú i špekulácie, že Google vydá vlastné zariadenie, ktoré bude prvým oficiálnym Android Wear 2.0 gadgetom na predaj.

Malá aktivita na trhu nahráva do kariet dvom najväčším hráčom na vrchole trhu – Apple a Samsung. Apple ukázalo 2 línie svojich Apple Watch, zatiaľ čo Samsung sa sústredí na mužské pohlavie so svojimi robustnejšími a statnejšími Gear S3.

zdroj: androidcentral.com

1 komentár

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *