Google a ASUS budú pravdepodobne jediné veľké technologické spoločnosti, ktoré tento rok vydajú Android zariadenie. Hoci Android Wear neznamená v súčasnosti pre spoločnosti okamžitý dlhotrvajúci úspech, niektoré smarthodinky potenciál predsa len majú. Tento rok však od výrobcov smartfónov prišlo veľmi málo zariadení. Namiesto nich sa na trhu smarthodiniek snažia zaujať svoje miesto tradičné značky hodiniek ako Casio alebo Michael Kors.

Prvý výrobca smartfónov Motorola tvrdí, že premýšľa o možnosti kompletne celulárnych smarthodinkách, čo však dnešná technológia ešte neumožňuje. Podobné tvrdenie má i Huawei, ktorý čaká na to, kedy sa súčasná technológia stane menšou a viac efektívnejšou. Oba modely týchto firiem z roku 2015 boli verejnosťou prijaté pozitívne.

Celulárne smarthodinky ako LG Watch Urbane Second Edition LTE majú tendenciu byť veľké, čo je v dôsledku potreby väčšej batérii na pohon LTE rádií. LG však nemá technický problém. Spoločnosť chce totižto poriadne zistiť, aký ma v skutočnosti trh smarthodiniek potenciál. Urbane LTE boli minulý rok na poslednú chvíľu stiahnuté z predaja kvôli problémom s displejom a boli znovu vydané tento rok.

A tak jediným veľkým menom pre Android Wear sú smarthodinky ZenWatch 3. Existujú i špekulácie, že Google vydá vlastné zariadenie, ktoré bude prvým oficiálnym Android Wear 2.0 gadgetom na predaj.

Malá aktivita na trhu nahráva do kariet 2 najväčším hráčom na vrchole trhu – Apple a Samsung. Apple prerazilo na trhu so svojimi Apple Watch 2, zatiaľ čo Samsung sa sústredí skôr na mužov so svojimi robustnejšími a statnejšími Gear S3.

zdroj: androidcentral.com, zdroj fotografie: androidcentral.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *